Min mamma är min bästa vän.

Ända sen jag föddes har jag haft en och samma bästa vän. Hon har alltid ställt upp för mig när jag behövt det, alltid tröstat mig när jag haft det svårt. Alltid torkat mina tårar. Mamma. Min helt fantastiska, underbara mor. Jag älskar henne enormt, det går inte attt beskriva med ord. Hon är verkligen mitt allt. Hon har lärt mig allt jag kan, hon har lärt mig vad som är rätt och vad som är fel. Hon är min hjälte. Utan hennes hjälp skulle jag nog inte vara densamme som jag idag är. Jag är min mamma evigt tacksam. <333

Ann-Charlotte Marie Westerlund,
även känd som Lotta, jag älskar dig mer än nånting annat i universum. Dig kan jag prata med om jag är ledsen, du kramar alltid om mig när jag är deppig. Du skyddar mig från allt dåligt och ont. Du är världens absolut bästa mamma.
Och även om jag skriker på dig och kallar dig en massa fula saker ibland så kommer vi alltid förbli mor och dotter. Föralltid, i evigheten. Jag älskar dig oavsett vad. För du är min absolut bästa vän <333333


kanske inte världens vackraste bild på oss, men jag ville bara berätta att jag älskar dig mer än allt, förevigt! <3


Postat av: Lotta

Tack gullunge =) Älskar dig också av hela mitt hjärta.

2011-05-22 @ 18:32:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?