Dag 07 - Din bästa vän

Som några av er vet så har jag inte bara en bästavän, jag har 6 bästavänner! Menmen, ska väl berätta lite kortfattat om dom c:

Josefine Frisk, mina allra bästa bästis, jag vet inte vad jag ska säga... Jag älskar dig så sjukt jävla mycket, vi har gått igenom så mycket tillsammans på så kort tid. Vi har känt varandra sen 4-5an men då inte så bra. Vi blev bättre vänner i 6-7an och jag ångrar inte en sekund vi varit med varandra. Visst, vi har haft våra rejäla bråk och vi har verkligen hatat varandra till grunden men våran vänskap blir starkare för varje gång vi tjafsar. Utan dig skulle jag inte klara av livet, jag älskar dig mest, gumman! <3
Isabell Vestin, åhå, vilka minnen jag har med dig asså! Oförglömliga minnen också. Jag älskar ditt hjärn-lösa huvud, gumman. Haha, nejdå men du är en sjukt bra vän som alltid ställer upp för mig. Våra minnen är rätt weird men det är bara kul det. Nyår med Jossan 09/10, Takida-Robban på Backetjärn, Bodaborg läger, Chrilles praktvurpa på vägen. Jag vill uppleva det igen! Jag älskar dig <3
Johanna Garnes (vänster på bilden), dig har jag spenderat en jävla massa tid med. Jag lärde känna dig när vi var ca 3 månader gammal, och vi har varit bästavänner sen dess, dock har vi haft våra bråk genom tiderna men du har alltid betytt så otroligt mycket för mig, gumman. Jag kommer ihåg dom flesta minnena vi delar, som när vi rymde från dagis med Ida, när vi såg på bio i Ljunga med Julle, alla våra random cykelturer, epic failade låtar och ja, sjukt mycket mer. Jag älskar dig så jävla mycket, jag vill inte förlora dig! <3

Josefine Hedberg (häger på bilden), du och jag har varit bästisar sen sexan, egentligen fyran men vi blev rejäla ovänner i femman. Med det löste sig. Åh, jag älskar våra minnen. Flumvideos på konsum, i mitt rum, på bussen från Ö-vik, skolan... Åh, det finns så mycket att berätta! Det bästa minnet vi delar måste ändå vara då du skulle hem till mig första gången. "Jossan hit!!" stog det på skylten. Haha, du är så jävla fin, jag älskar dig mer än du anar. Jag vill aldrig bråka med dig nånsin igen och verkligen inte förlora dig! <3
Christian Mattsson, du är fett cool, en av de absolut bästa. Jag fattar inte hur just jag, av alla miljoner människor i världen, har fått turen att lära känna dig. Januari 2009. Dagen vi blev bästavänner. Du hade precis flyttat hit till Munkan och jag träffade dig och Tanja här uppe på lägden, vi var ju grannar c:
Herregud, minnen man inte kan glömma. Allahjärtansdag med Bellson och Rasmus, kniv-vatten, kojan i skogen, promenader genom byn. ÅH, jag saknar att ha dig som granne, verkligen. Allt var så enkelt. Om jag var ledsen var det bara att komma upp till dig så tröstade du mig. Jag älskar dig <3
Linda Hafstad, du är min kusin och du betyder så himla mycket för mig. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om du inte fanns vid min sida. Vi träffas inte sådär jätteofta men när vi väl träffas är det otroligt svårt att sluta skratta. Vi har känt varandra nästan hela livet. Jag träffade dig första gången då du var ungefär 7 månader. Har det inspelat på video dessutom. Åh, våra minnen klår ju allt. Melodifestivalen 2011, tälta utan tillåtelse, panta 3 säckar och 4 påsar med flaskor/burkar för att köpa godis, sång nere vid gamla affären. Jag älskar dig lilla gumman. Det är vi två mot hela världen, tills döden skiljer oss åt <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?