Dag 06 - Din dag

Ja, jag hade tänkt att fortsätta med dethära "dag 06" sakerna redan i söndags men orkade inte. Men jag tänkte ändå skriva om lördagen nu för det var den jag skulle skriva om i söndags :pp

Vaknade i tältet med min kusin runt 08:47 för att mamma väckte oss. Men vi somnade om direkt och vaknade runt 11 istället. Då såg vi klart på 1408 (skräckfilm) på min lilla bärbara dator, efter det så gick vi in och åt en massa glass, chips och godis till frukost medans vi satt med varsin dator och snackade på Habbo och Facebook :pp
Sedan kom Cim och Lasse för att hämta Linda runt 13 tiden, då gick jag till farmor som sjussade mig till Fränsta, där var jag med Tessan på storgungan vid skolan. Efter ett tag kom Carro och Amanda och då blev det riktigt flum kan jag lova. Efter ungefär 20 minuter drog dom för dom skulle hem till Amanda och äta, så då gick jag och Tessan iväg till Wille. Satt utanför hans hus och väntade på att han skulle äta klart men vi lessnade efter 5 minuter så vi stack iväg till konsum, då köpte jag lite godis och dricka. Sedan kom Wille ikapp oss och vi drog till Ica. Då gick Tessan hem för hon skulle äta och Wille och jag väntade på mamma som skulle hämta mig i Fränsta, och Wille också. Påväg hem hämtade vi Jossan också. Sedan drog vi hem till mig. Mamma stack iväg och jobbade efter ett tag och då fikade jag, Jossan och Wille ostkrokar och nyponsoppa :pp
Sedan drog vi på majbrasa runt kvart över 8, dött som fan! Var nästan inga människor där. Brukar alltid krylla av folk där. Men jag antar att dom flesta gett upp hoppet nu när Jan From inte jobbar i Torp längre, han brukar vara på Munkans majbrasa och spela trumpet och ha "allsång" vid brasan c:
Fast i år var det Eva From som var där, haha, det var 3 pers som sjöng xd
Aja, vi var iaf med Marika och Armida på brasan, och flummade runt. Vi fick btw gratis godispåsar. Sedan drog vi hem till mig och väntade på Willes farsa som kom runt... nångång... sent. Haha, sedan gjorde jag och Jossan i ordning en massa grejer för vi skulle ju tälta på studsmattan vi. Gick och la oss runt typ 1 kanske. Såg på film opch somnade runt 2 trorjag. Vaknade sedan ett antal gånger på olika vis på söndagen :pp



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?