Betydelsefull header <3

Ny header nu då, och visst, jag kan hålla med om att det inte är den finaste headern i världen, men den betyder jävligt mycket för mig. Bilden är nämnligen tagen av Bellson, och på bilden ser ni mig tillsammans med några av mina bästa vänner (har fler än dom jag skrev om i förrgår, wiie <3) och min älskade pojke :') <3

Från vänster: Wille <3, jag, Josse M <3, Jossan <3, Nattiz <3, Johanna <3. Åhå, jag älskar dessa människor. Dom har hjälpt mig genom så himla mycket och stöttat mig när jag haft det svårt.
Josse M, Nattiz, Jossan och Wille (och fotografen Bellson) hjälpte mig förut idag när jag blev ledsen på skolan. Jag satt och var helt förstörd uppe vid hissen på en rast (eftersom det snart är 2 år sen min kompis dog) och då satt dom bredvid mig och tröstade mig och försökte prata med mig.
Jag älskar er så jävla mycket! Ni betyder mer än ni anar! Utan er vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Jag skulle nog inte klara mig. När jag är ledsen, då springer ni raka vägen till mig i skolan och muntrar upp mig. På en gång. Jag är evigt tacksam. <3333


Postat av: din favorit-Jossan :D

xD<3

2011-05-06 @ 21:23:40
Postat av: Angelica

Godkväll, allt bra med dig?



Missa inte tävlingen: http://angelica.blogg.se/category/dagens-blogg.html



KRAM

2011-05-07 @ 00:13:18
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Angelica

SVAR: Kul att du är med i helgens blogg, superbra att du gillade mig på facebook - eftersom det gav en extra lott :D KRAM

2011-05-07 @ 13:02:31
URL: http://angelica.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?