Åter till min "bitchiga" sida! (Ta åt er, ni vet vilka ni är!!)

Alltså, om det är nånting jag stör mig på så är det när fega anonyma idioter kommenterar en massa elaka eller dryga saker på en annan människas blogg. Jag riktar mig mer mot micahs.se nu. Hur fan kan folk vara så jävla hjärtlösa och bara trycka ner henne såsom ni gör?! Ända sen jag började läsa hennes blogg i höstas (och tidigare då) så har jag nästan bara sett elaka, dryga och idiotiska kommentarer.
Skaffa er ett liv istället. Låt Mikaela vara den hon är. Vill hon vara med en killkompis på fritiden så låt henne vara det? Kelly har en pappa också, Kevin, om ni minns det?! Varför ska inte han ta hand om Kelly ibland också? Varför ska Mikaela vara hemma med Kelly jämt? Seriöst. Jag får damp på er.
Tänk om ni skulle vara 15 och ha barn. Och ni drev en blogg. Skulle ni tycka om att få såna kommentarer? Knappast. Tänk er själva vad jobbigt Mikaela har det. 15 år, barn, skola och ja, ni vet ju själva. Men hon kämpar och ger allt, varför? Jo, för att hon älskar Kelly. Minns ni inte då hon nästan förlorade Kelly pga BUP? Ta och ge er. Och minns ni inte hur svårt hon hade det i vintras? Hennes liv var nere på botten, på allvar. Ni vet ju själva. Men Mikaela är stark. Hon klarar sig bra utan era stöddiga kommentarer.
Själv tycker jag att Mikaela är en otroligt bra mamma, jag älskar hennes stil, hennes blogg, Kelly. Ja, allt. En av de absolut bästa bloggarna som finns. Mikaela, du ska verkligen inte ta åt dig av de elaka kommentarerna. Ta istället åt dig av de peppande, glada, positiva kommentarerna! (:
Alla är vi olika, alla är bra på sina sätt. Alla har dåliga egenskaper, men vi är alla människor. Vi lever tillsammans, vi måste ta hand om varandra. Tack och hej!


Postat av: m3lind4

Anonyma är bara idioter som inte vågar vara/visa sig själva :)

Men särskilt anonyma är de ikke, för ip adress finns!

2011-05-19 @ 16:50:10
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda - en fotoblogg&om livet!!

håller med dig Rebecka till 100%! :)

Att folk orkar hålla på och kommentera en massa skit :o Hon har ju rätt till att vara sig själv som alla vi andra! :)

2011-05-19 @ 16:55:05
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?