sorry! :/

Ledsen att jag inte uppdaterat idag, men vi har haft strömavbrott från kl. 10 i morse tills 15-tiden i eftermiddag, och just då befann jag mig i Ånge och kom hem för undefär en timme sen eller liknande. Ledsen!
Men iaf, har ju vare i Ånge med mamma och där köpte vi ett linne (åt helvete för stort) och ett par byxor till mig. Byxorna var väldigt bekväma och mjuka, och svarta! :') Sedan handlade vi lite mat och såntdär "onödigt", haha. Sen när jag kom hem åt jag middag och sedan kollade jag facebook, och Bellson undrade vart fan jag varit idag, eftersom hon inte sett mig på skolan XD
Haha, man är väl populär och saknad ;)
Nejdå, men jag fick sms imorse av Therese som också undra vart jag var... aw, gumman :') <33333
bild från we♥it <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?