Om sanningen ska fram...

Okej, jag ska vara ärlig, jag kunde inte göra en animerad header just nu eftersom jag inte haft så mycket tid på mig att forografera idag, så det fick bli en header med blandade bilder från förra året och från i år (:
Menmen, får se om jag gör en ny animerad nångång framöver eller så, men just nu har jag ett fullspäckat schema i några dagar. Imorron ska jag bl.a göra en ny design till Tanja, sedan tror jag att Sandra ville ha en ny design också? Sedan så är det ju Melodifestivalen imorron och jag ska väl försöka få tag i nån kompis som sagt. Och till veckan är det ju skola igen så ja, resten fattar ni ju själv :/

Aja, men vad tycker ni om den nuvarande headern då? (:


Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

2011-03-11 @ 18:27:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?