Mår mycket bättre nu! (:

Vet ni vad? Jag mår mycket bättre i halsen och huvudet nu! Guuud, jag hade nästan glömt hur skönt det var att inte ha ont i halsen, tacka vet jag tuggummi! (:
Haha, och med det menar jag då att halsontan gick över när jag tuggat tuggummi en liten stund, och det fungerade även mot huvudvärk. Skönt! :D
Bara för det så tänker jag vara snäll och ladda upp en bildbomb från igår då jag, mamma och hunden var ute på baksidan och njöt av solen (mamma solade medans jag fotograferade våran grävmaskin till hund!)
Ska bara föra över bilderna från kameran till datorn, så om ungefär en timme beräknar jag att ha bilderna inlagd (:

Kanske nt världens bästa bild, men dethär är iaf tuggummi-sorten som "botade" mig ikväll (:



Postat av: TIEPAMANDAHH

tack för idolbilden!

den ligger nuh uppe i bloggen och duh har fått en länk, <3

2011-03-10 @ 22:42:10
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?