Läge för en film?

Hej allihopa! Hur mår ni idag då? (haha, lite random vänlighet såhär mitt på eftermiddagen :P)
Kom hem från skolan vid 15-tiden, efter att ha flummat nå jävulskt med Jossan, Johanna och Julle på busshållplatsen i THR ^^
Iaf, åkte med mamma till Fränsta och handlade direkt när jag kom hem, så nu sitter jag här med lite godis och dricka (ops :$) och ska snart se på film. Hemvärn och påssjuka, sen ikväll runt 22-tiden blir det skräääääääck! The Messengers, mysigt :3
Men nu ska jag äta middag, fiskpinnar och potatismos. Inte direkt den godaste kombinationen men det får väl duga... Ses senare! (:
haha hittade en riktigt random bild på mig på pappas dator, så jag bjuder på den ;)


Postat av: Lotta

Det hade varit godare om du tagit lite spenat till =)

2011-03-23 @ 17:11:51
Postat av: Carolina

haha, det är ju asgott ju! ;)

2011-03-23 @ 18:51:14
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?