Förlåt?



Förlåt för att jag inte uppdaterat idag... Har varit i skolan tills 14-tiden, sedan tar det en timme hem så var hemma vid 15-tiden. Efter att jag kommit hem så blev det läxor, läxor, läxor och lite mer läxor därtill! >.<

Men iaf, världens bästa Josse kom och hälsade på på Fränstaskolan idag, fett glad jag blev! Trodde först att hon lurade mig när hon smsade och sa det, men sedan kom hon och mötte mig vid "hissen" som vi kallar det. GLÄDJETÅRAR <3
Sedan snackade vi lite, värsta flumm, vi är bäst. Lätt. Sedan skulle hon gå iväg med några så vi smsa istället men de va fett kul att träffa henne igen. Och nu i eftermiddag har hon tydligen bytt skola till Fränsta igen så... yaay! Något happyface jag är nu eller?! HAHA, kärlek till dig, gumman <3 :'D


Postat av: josefinefrisk

haha gumman då , nu blir jag ju riktigt smickrad ;)<3

2011-03-30 @ 21:55:40
URL: http://jjosefinefrisks.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?