Shaky shaky shaky snake... (y)

Tjoobre, sorry för att jag inte bloggat nåt idag men har inte varit hemma så :pp
Iaf, Anna sov över här inatt och vi såg på film, typ halva The Shining, fett tråkig! Fattar inte vad folk är rädd för i filmen? ;o
Men iaf, gick väl och la oss runt... halv 2? Trorjag iaf... xd
Vaknade runt 08:15 för mamma ringde och väckte mig eftersom jag skulle duscha (hann inte igår) innan mamma och jag skulle dra till stan. Så gick ju in och duschade och fixade mig och när jag kom in i mitt rum hade Anna vaknat och satt vid datorn (y)
Lyssnade lite på musik, åt frukost och sedan gick Anna hem för vi skulle åka. I stan köpte vi massa klor-tabletter och filter till poolen, en solstol och en massa mat tills midsommar. Och vi åt på Max!! <3<3<3<3<3
Haha, ehh, sen åkte vi till Stöde och köpte typ cider till pappa som ska få besök, och typ tändstickor. Och jag fick glass och tuggummi (y)

Men nu ska jag väl ta och hitta på nåt, vet inte vad dock. Funderar på att ta moppen ner till THR, men då måste jag först få tag i nån att vara med och det är ju inte det lättaste! >.<
Dr. Bombay - Shaky Snake


Postat av: Dahlin ♥

Så bra film! :]

Fast en dålig film - precis som du säger - är the Shining. Helt meningslös film! :o

2011-06-22 @ 19:46:29
URL: http://bydahlin.blogg.se/
Postat av: nathalie

hej, snygg blogg! allt bra med dig? :)

2011-06-23 @ 13:28:26
URL: http://nathalicious.myshowroom.se
Postat av: nathalie

det är bra med mig med. lust att delta i dagens blogg hos mig? anmäl dig bara i mitt inlägg ''vill du bli dagens blogg?'' :)

2011-06-23 @ 14:38:25
URL: http://nathalicious.myshowroom.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?