rubrik

ungefär såhär kommer min vecka se ut

måndag - sitter hemma hela dagen och tänker på allt och lite till
tisdag - skolan, skippar allt var brännboll heter. fuck friluftsdagar..
onsdag - ledig från skolan, det tackar vi ift för. fast nej. jag vill inte ha hit dom just nu, jag mår för dåligt.
torsdag - backetjärn med skolan. ännu en jävla friluftsdag. blir kanske att träffa dawe på kvällen btw (y)
fredag - skolavslutning, fett pepp. också sista chansen att säga farväl till alla underbara vänner i 9an
lördag - torpshammar med kompisar lätt. röja sönder hela byn (y)
söndag - slapp dag, kanske sätter upp poolen också, om mamma är ledig..

nästa måndag ska väl oliver komma upp antagligen. det gillar vi, (y) ♥


Postat av: josefinefrisk♥

Hurru, fett drygt att du har glömt bort min födelsedag;o

den står inte med på ditt schema !! ;o

fyller juh år på söndag D:

2011-06-07 @ 22:08:14
URL: http://nattstad.se/josefinefrisk

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?