om du var musik vore jag en sång, om du var vidderna ville jag va vinden, men jag skulle inte va nånting om du inte fanns

Säg en person
..som du älskar av hela ditt hjärta - oliver, jossan, tessan, chrille, samuel <3
..som är den smartaste du känner - vet inte
..som alltid får dig på strålande humör -  oliver, samuel, chrille <3
..som får dig att le när allt känns tungt - oliver <3
..som är den omtänksammaste du vet - johanna
..som är en bitch - många
..som är en fjortis - många
..som är en föredetta bästa vän - kishti
..som är snygg - oliver :$
..som är osmart - chrille, jossan
..som är en riktig vän - jossan, oliver, samuel, chrille <3
..som är din älskling - linnea
..som är den galnaste du vet - maja, josse f
..som du kan prata med om allt - chrille <3
..som är din barndomsvän - johanna, julia, elias
..som du saknar - för er som känner mig irl så vet ni redan svaret på denna... </3
..som du har spenderat mest tid med - jossan, chrille
..som du var dum emot när du var mindre - vet inte
..som du tycker är snäll - oliver, samuel
..som du skulle vilja krama just nu - oliver, samuel
..som du inte har träffat på länge - oliver, samuel :(
..som du vet saknar dig - ingen
..som du tycker är söt - oliver
..som ska göra den här listan - dom som vill



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?