oliversfavorit

Sitter ensam på mitt rum, ska väl smsa Anna snart antar jag. Har verkligen inget att göra! Så sjukt tråkigt, och inte fan kunde solen hålla sig framme nå länge heller. Det var soligt, varmt och fint som fan när jag vaknade men det höll sig bara några få jävla minuter!!! >.< *sur tjej!!!*

Iaf, sitter här och lyssnar på låtarna från Camp Rock 2, och tänker tillbaka till hösten 2010, då jag var helt beroende av CR. Jag lyssnade på låtarna non-stop och kollade på filmen varenda gång jag hade chansen! c:
Jag visste inte då vilken min favoritlåt var, men jag vet helt säkert nu. This is our song. Så sjukt fin. Skulle ju dessutom passa perfekt nångång till veckan då jag och några kompisar kanske ska tälta i Torpshammar och grilla vid forsen på kvällen. Mysigt! <3 c:

Hittade en vacker google-bild som passar in i min tältnings-idé :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?