Dag 15 - Dina drömmar

Ända sen jag var liten (ca 4-5 år gammal) så har jag drömt om att bli artist. Jag har alltid älskat att sjunga, att stå på scen och sjunga för mig själv eller för andra människor. Något ni kanske inte visste var att jag och Jossan faktiskt var på audition för Talang 2010 och vi sjöng. Dessvärre kom vi inte vidare men det var kul :)
Så ja, det är väl en dröm jag har. En annan dröm är att bli proffsfotograf. Jag älskar att fotografera! Jag älskar att leka med skärpa, ljusstyrka, avstånd osv. Jag har ju en systemkamera så det är ju underbart! :D

Och här har ni ju Sveriges absolut bästa artist då, som jag visat er förut ;)


Postat av: linda

HAHAH bäst sång! (Y)

2011-06-14 @ 16:33:35
URL: http://lindalinneahafstad.bloggplatsen.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?