Trött tjej.... typ... :'/

Gaah, har inte sovit på hela natten. Runt 22-tiden drog vi ut och cyklade, och träffade Linnea och Emma S, pratade med dom ett tag (utan Emma R) och for hem till Maja igen runt 23:30 nånting (trorjag?). Och runt 23:50 smsade Emma R om hon fick komma tillbaka igen (hon var tvungen att åka hem ett tag för de var nåt...) så då kom hon. Vi satt uppe och pratade hela natten, och typ runt 5-tiden ungefär så började Maja, Emma och Jossan att locka håret på varandra. Dom försökte få mig att göra samma sak men jag tvärvägrade. Jag hatar att fixa mitt hår och så eftersom jag alltid har det utsläppt typ.
Det tog hur lång tid som helst, typ 1,5 - 2 timmar eller nåt. Bara för vi var halvdöd. Lol. Sedan gick vi ut och fotograferade en massa bilder runt halv 8 tiden! :pp
Bildbomben kommer om ett par dagar. Jag orkar verkligen inte ladda upp den nu, vi tog typ över 200 bilder (!). Och nu är jag sjukt trött så jag slår igång en film och somnar till den, och sover ett par timmar, och vid 17-tiden måste jag tydligen följa med familjen bort till John, Monica och Daniel och äta middag... Vi gör det typ 1 gång varje sommar. Pallar jag? Neeeeeej! :'<



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?