Svar på kommentar :) (Uppdaterad!)

Postat av: Emma R
hej beckaaa !
tkr vi kan ha nå typ fest som vi hadde förra året i din lillstuga du vet, också fick vi sova över o allt! det va grymt kul ju :c haha iaf smsa mig !

Svar; Åh, vad kul att du tycker det, Emma! Självklart har jag funderat på det ett tag och jag tror jag ska ha nån liknande fest/pyjamasparty nångång i början av Augusti! :)
Så antagligen kommer jag köpa lite grejer till det då jag är i Ullared, och ja, vi får ju se när det blir då. Men självklart ska det bli av! :) <3

Postat av: Maja CoolinG
Får jag vara med då!? :D

Svar: Haha men självklart! ;) <3

Bjuder på en bild från förra årets pyjamasparty! Vi var ute på byn och på campingen var det bröllopsmottagning. På bilden ser ni, från vänster: Jossan, Emma och Maja :)


Postat av: Maja CoolinG

Får jag vara med då!? :D

2011-07-23 @ 00:34:40
Postat av: josefinefrisk

Nu är vinnaren i dagens blogg dragen, kika in och se om det blev just DU ! :)

2011-07-23 @ 10:52:03
URL: http://jjosefinefrisks.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?