Nu jävlar...

Nu jävlar får du ta och ge dig! Jag vet inte vem du är men du som skriver en massa idiotiska frågor i min bloggsvar kan gärna gå och dö. Okej, att du jävlas med mig är en sak, men att dra in min älskade vän Josefine Frisk i allt skit.. Nu har du gått över gränsen. Jag skiter i vad folk tycker om mig efter detta inlägg men bara så ni vet så kallas detta försvar. Ingen ska vara elak mot mina vänner!

Ditt äckliga jävla luder, jag hoppas att du en dag brinner i helvetet. Jävla svin. Jag tycker jävligt synd om dina föräldrar, som fått stå ut med dig. Eller du kanske bor på ett psykhem för vidriga horor, vad vet jag? Hur som helst så har du ingenting på min blogg att göra så du kan ta dig i röven och dra! Patetiska jävla idiot. Hoppas att något hemskt händer dig. Omogna jävel.

Till er andra; hemskt ledsen för det där, men när någon är elak mot mina vänner, då är jag allt annat än vänlig!

Josse: När du ser detta så smsa mig, så kan jag berätta vad som skrivits! <3


Postat av: Lotta

Som jag sagt förut. Lösenord vore nåt eller. Den som skriver illa om dig har inget liv. Det är därför den här personen skriver såhär. Hon har inget annat att göra. Därför måste hon hitta på nåt för att få tiden att gå. Kram och skit i henne =)

2011-07-19 @ 22:17:13
Postat av: vicky

helt rätt! <3

2011-07-20 @ 13:02:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?