I will never say never, I will fight till forever to make it right

Internet är tillbaka här i Munkan och jag är överlycklig. Då jag fick reda på att det funkar igen så sprang jag raka vägen in till mitt rum, loggade in på Spotify och vet ni vad? Jag började gråta av glädje, jag klarar mig inte utan Spotify. De senaste dagarna har varit hemska!
Rebecka + Spotify = Sant! :') <3
Är jag galen eller är det normalt? Lol.. (a)

Iaf, sitter ju och dunkar musik nu, fett nice. Ska väl snart ta och ladda ner säsong 9 och 10 av Vänner. Inte okej att jag snart sett klart allt. Men aja, bara att börja om från början sen och se om allt ;)
Nån fler än jag som är beroende av någon som helst serie? :)

Vadå ego? (a)


Postat av: vicky

jag är beroende av weeds. :D

2011-07-20 @ 13:03:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?