Filmrecensioner...

Freddy Vs Jason var väl okej. Det var ingen större skillnad än själva Nightmare On Elm Street eller Fredag den trettonde. Det ända som var utstående var väl att både Freddy och Jason var i samma film, mer än så var det inte. Sedan tyckte jag att det var jättedåligt att just Freddy skulle få huvudet avhugget. Freddy kommer alltid vara en större favorit än Jason för mig. Det borde varit Jasons huvud.
Freddy Vs Jason får 3 av 5 stjärnor.

Mean Girls var grymt bra. Jag njöt av varje sekund jag tittade! En lite mindre vanlig tonårstjej från Afrika i en normal amerikans high school-miljö. Underbar handling, bra skådespelare och roliga scener ;)
Favoritscenen måste helt klart ha varit på balen, då Cady äntligen fick sin älskade Aaron, det är just det som är typiskt för high school-filmer.
Mean Girls får 5 av 5 stjärnor. Älskar filmen!



Postat av: Smsa Låna

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 19:51:36
URL: http://smsalåna.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?