Delta Dawn

Sitter ensam i huset och sjunger halsen av mig till Delta Dawn. Så otroligt bra låt!
Idag har jag inte gjort något speciellt. Vaknade halv 12, och låg och drog mig tills 12 ungefär. Sen blev det lite film och så, tills mamma, jag och farmor for och handlade i Fränsta runt 14-tiden. Jag köpte mig en påse kexchoklad-snacks och fick en Bubbliz av pappa (eftersom det var hans kort mamma använde), lol :p
OCH JAG KÖPTE TVÅ CHOKLADMUNKAR PÅ ICA, åh, dagens bästa! <3 :'D
Kom hem runt 16-tiden eftersom vi var på apoteket med farmor också, och hon är lite seg -.-
Så det tog ett tag. Två timmar som ni förstår då. Men aja, bättre sent än aldrig. Sen när vi kom hem så satte jag mig och kollade på film. Sedan grillade resten av familjen + morfar, men jag behövde inte äta det för jag åt kyckling-nuggets med ris och brunsås innan det :)
Och nu så sitter jag här, ensam "hemma". Brorsan bor i lekstugan hela sommaren, han har med sig datorn och mer dit ut så aja. Och mamma är i Brattås med pappa och morfar, vet inte när de kommer hem.
Men nu ska jag fika lite och se på film så vi hörs nånting! :pp





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?