Dagens skämt, 13/7

Cheferna från ölbolagen Carlsberg, Heineken, Norrlands Guld och

Budweiser var och spelade på en golfbana i Sverige.

När de spelat färdigt så satte de sig ner i restaurangen vid golfbanan

och beställde mat, sedan frågade servitören vad de skulle dricka till:

-Jag tar en Carlsberg, probably the best beer in the world, sa chefen

för Carlsberg.

Chefen för Heineken höll inte med, så han beställde just en Heineken

vilket han ansåg vara bäst.

-Jag tar en Budweiser, för om det är det bästa ölet i USA så är det bäst

här också, sa chefen för Budweiser.

-Jag tar en Cola, sa chefen för Norrlands Guld lugnt.

Alla de andra tittade på honom förvirrat och frågade honom varför han

inte drack Norrlands Guld till maten.

-Om inte ni ska dricka öl till maten så ska inte jag göra det heller




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?