rubrik rubrik rubrik rubrik!

Kom nyss hem från Fränsta, där jag som sagt varit med Jossan och Seifulla. Vi var först på Ica en sväng och köpte dricka, sen drog vi bort till Vitalia och spelade Xbox, vet inte vad det var för spel men de va typ som GTA. Eller det kanske var GTA? Aja vet inte. Kul var det iaf.
Efter ett tag så kom Amir och spelade också, och så träffade vi Bashiir och Khaliif också. Kul kul :)
Varmt var det där inne också! Haha höll på att svettas ihjäl, och ändå hade jag tagit av mig jackan. Och under den hade jag t-shirt :s

Aja, efter nån timme smsade mamma och sa att hon var påväg, så då gick jag och Jossan till Ica och köpte lite godis sen drog vi hemåt. Släppte av Jossan i THR och nu sitter jag här hemma och lyssnar på Jedward! ;)
Btw så var mamma och pappa i stan idag och dom köpte en Burn och en påse med frukt-klubbor till mig! Fett glad tjej :'D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?