Anna Rebecka Marie Udd - 1996/09/28: Det är jag, och ingen annan!

Varför kan ingen fatta att det här är mitt liv? Jag lever efter mina egna villkor, jag får tycka precis vad jag vill och jag får gilla precis vad jag vill. Varför kan ingen förstå det? Jag tänker fan inte leva efter andras villkor, gilla det ni gillar eller göra som ni gör. Om ni gillar Harry Potter, är det olagligt för mig att gilla My little Pony då? (Ett exempel bara!) Eller om jag gillar Michael Jackson (vilket jag gör, väldigt mycket!), då menar ju inte jag att ni också måste gilla honom. Lev era egna liv som ni själv vill, jag bryr mig inte. Jag bestämmer inte över er, precis som ni inte bestämmer över mig. Alla är vi olika, alla tycker och tänker olika saker men man kan vara vänner ändå. Varför låta en film, artist eller tanke komma emellan vänskapen? Löjligt.

Nu över till den fega anonyma jäveln som kommenterar min blogg...

Jag tänker inte låta dig "vinna" över mig. Jag tar inte åt mig av dina kommentarer längre. Jag är inte kär i Chrille, jag är inte sjuk på något vis och jag är inte ful. Kan du berätta för mig vad skönhet är för någonting? Nej, precis. Jag är vacker som jag är, jag duger och jag är mig själv på alla sätt och vis. Du får tycka precis vad du vill men tro mig, jag vet redan vem jag är :)

Tack till mina äkta vänner som ställer upp när det behövs, och som alltid finns om jag vill prata. Ni är guld värd! <3


Postat av: Lotta

Tycker du ska lösenordsskydda bloggen så slipper du skitkommentarer från idioter som är avundsjuka. Ge adressen till dom du vill bara och skit i resten. Ett tips bara =) Kramiz...

2011-07-13 @ 21:48:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?