Säg hej till min bitchiga sida nu...

För det första vill jag bara säga att jag nu bytt design (fast ja, det har ni uppenbarligen redan sett?). Tyckte det var för mycket "detaljer" på förra headern, och bloggen var åt helvete för rosa... >.<
Uscha, sånt ogillar vi. Men iaf, nu har jag nog gjort den finaste headern nånsin (av alla jag gjort asså) och jag känner att denhär kommer få hänga med ett bra tag framöver (:
En liten jämförelse av headrarna;

Förra


Nya



Förlåt mig nu, alla normala läsare, men jag måste verkligen få visa min bitchiga sida nu.
Iaf, loggade in på bloggen förut idag, och såg att jag fått 4 nya kommentarer på förra inlägget (om Moa ♥), så jag kollade vem som skrivit och vad han/hon skrivit. Och vet ni vad? Jo, två utav kommentarerna såg ut såhär;





Båda kommentarerna var från samma person, eftersom det var samma IP på båda kommentarerna, och jag måste få säga att jag blir otroligt arg när jag får sånahär kommentarer! Ni som skriver sådant har verkligen inget liv!!

För det första;
"Lasses" kommentar är så jävla... cp, så man nästan undrar om han är typ 3 år?! ;o
Seriöst, väx upp och sluta kommentera onödiga saker på min blogg? Eller förresten, sluta kommentera onnödiga saker på alla bloggar!

För det andra;
"Jannes" kommentar är grymt elak. Vadå "tvätta håret"? Moa har sjukt fint och RENT hår på bilden, så shut the fuck up! Säger du så för att ditt eget hår är fett och stripigt eller? Eller förresten, du kanske är flintskallig och helt enkelt avundssjuk på att Moa har så fint hår? Skaffa ett liv, förfan!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?