Kan du vissla Johanna?

Har precis tittat på Kan du vissla Johanna?, en väldigt gammal men bra svensk familjefilm (:
Hade ju nt sett den förr så jag tyckte det var dags nu. Och så delvis för att jag var på ett ganska starkt Per Oscarsson-humör, så att, ja <3
Iaf, filmen var otroligt bra. Per Oscarsson gör det igen skulle man kunna säga. Eller igen och igen... Han gjorde det förut kan man väl säga snarare.
Filmen rekomenderas starkt till alla er läsare!!! <3 (:


Annars då? Jo, varit hemma från skolan idag, mådde jätteilla när jag vaknade i morse, kunde knappt tänka på mat/dryck utan att magen vred sig. Tursamt nog har jag klarat mig från att spy, plus för dagen, japp japp (Y)
Har varit ute på en liten promenad i det soliga vädret (som var förut), fotograferat lite och sedan pluggat fysik i nån timme. Har omprov på fredag, ogilla :c
Menmen, inget att göra åt. Nu måste jag fortsätta plugga, vill nt få underkänt i ämnet liksom...



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?