Fjärde inlägget idag (a)

Har precis ätit middag som jag och mamma (ah, typ, tekniskt sett) tillagat. Mamma gjorde köttfärssås igår kväll, och jag kokade spaghetti idag (mamma är ju på jobbet ännu). Det var riktikt gott.
Och så var morfar också här och åt, och kvar är han ännu, för han och pappa håller på att prata om en massa saker och typ det är en massa papper dom läser osv osv... gubbgöra ;)

Iaf, känner mig rätt social nu, men ingen annan är social med mig. Just därför jag bloggat så mycket idag. Måste ju få prata/skriva av mig!!
Jossan och Johanna, fuuu, dom svarar nt på mina sms! Måste verkligen veta så fort som möjligt om dom ska bada eller om dom ska åka slalom när vi är på nästa konfaläger. Hassela, 18-20 februari. Själv hatar jag att åka skidor, så hellre badar jag. Men vill nt bada själv, och om dom nt svarar snart får jag panik. För jag måste ju isånafall åka och köpa badkläder snart. Har växt ur min gamla bikini nu, så ja, blir lite stressad nu... Fuuuu tjejer! :c




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?