Baby Jane, Välkommen till Mitt liv ♥


Favoritbild i repris, bara för att den är så fin (a)

Men iaf, tänkte att ni skulle få ta del av en ny spellista jag gjort på Spotify, med mina två absoluta favoritartister; Björn Skifs och Rod Stewart!! :D ♥
(Som vanligt så klickar ni på bilden för att få tillgång till listan)

På skolan idag, ja, då hade jag ju omprov i fysik. Blev godkänd denhär gången, så just nu är jag rätt stolt över mig själv, och ger mig själv en massa chips som belöning. Hahah, nånting måste jag ju få nu när jag varit så duktig ;)
På matten idag så var jag faktiskt i min nya mattegrupp (Mårtens grupp) för första gången på terminen (fast jag skulle varit där hela terminen, men orka! -.-') och det gick rätt bra. Vi jobbade nt i boken, utan istället fick vi varsin tärning och ett papper som vi skulle föra nå protokoll med. Vi skulle slå hundra slag med tärningen och skriva ner ett sträck för varje gång man fick en sexa (vi hade med alla nummer 1-6) och när vi fick en etta, och ja, ni fattar... Sen plussa ihop alla sträck från varje "nummerkategori", och skriva upp talen på tavlan. När alla gjort det skulle vi plussa ihop totalsumman av allting och sedan räkna ut en massa procent och skit......
Heheh, det var roligare och lättare än det låter (jag förklarar som en idiot men skit samma).

Sen då? Jo, det var pannkaka till lunch idag, jättegott asså! (:
Tog typ 6 pannkakor och 929532 kilo sylt på min tallrik, fast jag åt bara upp hälften, sen höll jag på att dööö XD
Sedan sista timmen (har nt tagit nånting i ordning i detta inlägg btw,) hade vi SO (Religion) och då jobbade vi först i ungefär 40 minuter, sen hade vi rast och egentligen skulle vi ha mer SO efter det, men det orkade vi nt idag så Maj-Britt (läraren) bestämde att vi skulle ut och gå en lagom lång sträcka istället. Jag var med Melissa på SO:n och promenaden så jag hade ju nt tråkigt iaf (: ♥
Hahah, men ja, dagen var alltså rätt bra, fast jag trodde det skulle vara tråkigt hela jävla dan..... Men är man med Melissa så blir alla dagar bra, liksom ^^ ♥

Imorron ska jag och mamma till stan (Birsta) och köpa en badbikini och lite strumpor och sånt till mig. Behöver ju som sagt en bikini tills Hassela-lägret, ska ju bada där (:
Och så SKA vi äta på Max Hamburgerestaurang också, det har jag bestämt! XD


Postat av: Anonym

sv tackar sötis<3

2011-02-06 @ 18:43:39
URL: http://ssasas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?