Onsdag kväll (:



Jajamen, här är man sexig på bild! ;)
Hahah, nerå, men iaf, för alla som bryr sig (alltså Jossan och Kristin) så ska jag sova i gästrummet inatt (Y)
Allergisk mot mitt eget rum, japp japp (:
Fast det är jag nt, i think, men jag hatar det rummet nå jävulskt... >.<

Imorron är det torsdag, vilket innebär att det är hemkunskap första timmen! Fyfan vad jag har längtat asså :3
Och så ska vi typ ha brandövning imorron? Några som sa det idag iaf, så antar det? Palla bry sig, vi kan liksom redan sånt. Larmet piper, vi springer ut och fryser ihjäl i hundra år, sen går det typ en timme innan vi får gå in igen osv osv osv. Fränstaskolan suuuuuuger fett mycket ibland asså >.<

Aja, go'natt på er nu, :P <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?