Go'morron (:

Go'morron allihopa (:
Vaknade för ungefär en kvart sen eller nåt sånt. Ska väl äta frukost snart också. Som vanligt blir det Coco-Pops med mjölk, hahah, jag är beroende (a)
Men iaf, senare blire att följa med mamma och brorsan till stan, för mamma och jag ska köpa lite godis på Godisbazaar och för att min brorsa ska sova över hos våran äldsta kusin Nicklas (25 år tror jag han är). Eller ja, han ska "sova" över. Dom kommer sitta uppe hela natten och spela spel på datorn men skit samma, så länge jag får huset för mig själv ikväll så är allt lugnt ;)
Mamma och pappa ska på årsmöte ikväll så jag blir ensam hemma (bortsett från hunden då, men aja) när det är Melodifestivalen, så jag blir nt avbruten :') <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?