Åh, jag minns ♥


Åh, vilken vacker bild på mig, Jossan och Magnus Carlsson!! (a)

Hahah, men iaf, satt och kollade igenom alla bilder jag har på datan, och så hittade jag denna underbara bild från november 2009 ♥
Hur gick det till när jag träffade Magnus Carlsson? Jo, det var så att när jag gick i 7:an så var jag med i Fränstas Ungdomskör med några andra från min skola. 30 november skulle vi uppträda i Fränstakyrkan. Med Magnus Carlsson. Live. Fatta vad glad jag blev när jag fick reda på det!! :D
Jag har alltid varit ett stort fan av Magnus, ända sen jag var liten och hörde honom i Alcazar. Första gången jag hörde honom var 2003, då Alcazar var med i Melodifestivalen med låten Not a sinner, nor a saint.
Jag har 3 skivor med Magnus Carlsson hemma som man kunde köpa efter konserten i kyrkan. Det var ju såklart jullåtar och nu för tiden sitter dom skivorna i min stereo dygnet runt. Jag lyssnar på dom då och då när jag känner för det, bara för att han är så sjukt duktig på att sjunga.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?