I wanna be your soulprovider

Vad har jag gjort idag? Jo, jag har varit i skolan, var grymt chill idag! Gjorde klart teknik-uppgiften idag (som jag började på förra veckan), där vi byggde med lego. Vi skulle bygga något valfritt med ungefär 10-15 bitar (jag hade 19, mwohahaha) och sedan göra en bruksanvisning hur den skulle byggas upp, sedan byta med en kompis och bygga ihop varandras grejer. Men blev ju lite sur i slutet, när jag hade hållt på och jävlats med min beskrivning jättelänge (gick inte bra att rita kan jag lova) så gick jag därifrån i en minut och när jag kom tillbaka var min beskrivning borta! Vet inte vart den tog vägen, blev ju lagomt sur. Hade ju hållt på med den i 1,5 timmar! >.<

Sedan gick jag och Chrille till Ica och handlade lite gotta, sedan gick vi tillbaka till skolan och spelade biljard i FA:n ett tag, sen flummade vi runt med några vänner :)
Hade sedan två lektioner, varav engelskan mest resulterade i asgarv med Leonora i korridoren när vi försökte läsa våra engelskapapper, men vi kunde ju inte hålla käft vi eller! ♥

Slutade 14.00 och drog hem till Bellson och var där med Ebba, Bellson och lite Robin. Vi pratade, kollade igenom alla Bellsons kläder och såg på tv/film. Sedan skulle dom åka till Fränsta så jag ringde mamma och åkte hem istället jag, orkade inte följa med till Fränsta.

Kom hem 17.30 ungefär, smsade med massa roliga människor och en mindre rolig människa, sedan har jag ätit lite onyttigt och så har jag gjort en bloggdesign till Josse! :D
Inte så vrål-värsting snygg men gjorde den på bara några minuter så. Men hon blev nöjd iaf :)
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?