Kom på att jag har en blogg (a)

Hade glömt bort bloggen en stund. Ooops, hoppas ni inte är sur på mig? (a)

Aja, har inte så mycket att berätta förutom att jag började i nian igår. Det gick jättebra och det är faktiskt jättekul! Jag delar skåp med Chrille (åh, honom har jag saknat i sommar!) och vi har fått nya lärare på skolan. Jag har inte haft någon av de nya ännu men jag har ju bara gått två dagar än så länge.
Idag fick jag lite beröm på matten, och jättemycket beröm på fysiken! Haha, känns ju härligt att ha fått beröm två gånger på samma dag, av samma lärare. Har Mårten i båda ämnena. Helt okej, faktiskt.

Iaf, ska till skogen med mamma och hunden nu så uppdaterar mer när jag kommer hem.

Linnea, min älskade lilla "fru"... Håhå, du är bäst, gumman! <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?