Just another photograph

Vaknade för ungefär en timme sen. Måste börja vända på dygnet snart, eftersom jag brukar ligga och hålla på med mobilen och facebook tills typ 2 på natten och vakna runt 12. Känner att det är en dum sak att göra liksom. Men aja, skolan börjar den 23 augusti så jag tror jag börjar vända på dygnet nästa vecka ;)
Haha, aja, sitter iaf och lyssnar på musik nu. Skillet, för att vara exakt. Så sjukt bra grupp, älskar deras låtar, älskar texten till alla låtarna. Min favoritlåt med dom heter Lucy. Lite sorglig på ett sätt. Hehe, men den är sjukt fin! :)

Försöker få tag i en kompis som vill komma hit och ha filmkväll på fredag då mamma och pappa ska bort på middag hos Gun och Jan-Erik borta på östra. Egentligen vill jag inte ha hit nån kompis men ändå så vill jag det för om jag har en kompis här då det är FF så låter brorsan mig vara. Annars brukar han ta alla tillfällen i akt och bossa över mig, skrika på mig eller slå mig vilket jag är less på nu. Så ah, kompiskompiskompis! :o :pp




Postat av: a ' photography ♥

kikar in och önskar dig en bra dag!

2011-08-10 @ 14:25:09
URL: http://perssonfotar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?