Jaha...... Då börjar det blixtra också då....

Jaha...... Då börjar det blixtra också då. Jättekul. Fast nej! Fysatan vad det mullrar btw. Sitter på sängen i gästrummet med hunden och är livrädd! :'/ Åååh jag hatar att vara åsk-rädd... Värre är det när åskan är precis ovanför huset där jag bor !! :'/ Tur att jag har bärbar dator så jag kan lyssna på "glad" musik för att lugna mig. Jag bokstavligen skakar :( Aja ska väl ändå fortsätta dammsuga snart, så fort strömmen kommer tillbaka -.-'



Postat av: Frida M

Hej Becka! <3

Jag tycker att åska är mysigt så det här är några tips som kanske funkar det är bland annat: lägg dig ner i sängen och bara slappna av! ;D det kan göra dig trött! Bara ligg där och vila, om du har tur så somnar du och när du vaknar är det över! :D Pözzar & kramizar// Frida!!! <3 :*

2011-08-14 @ 00:01:21

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?