Du och jag är miraklet här

Jag har ingenting att skriva om just nu, så jag kollade lite på min bdb efter gamla "test" jag gjort typ 2009 så ah...

ALLA SOM SNART BÖRJAR SKOLAN GÖR DETTA !!

Vilken klass ska du börja i: 9an
Vad heter din skola: Fränstaskolan
Vilket datum börjar din skola: 23 augusti
Längtar du till att träffa klasskompisarna?: Några av dom iaf,
Har sommarlovet gått snabbt tycker du: Ja
Vad har du gjort på ditt sommarlov: Suttit hemma typ hela jävla sommaren... Förutom typ Falkenberg/Ullared...
Har du hunnit med mycket tycker du: Nej
Kommer du sakna din gamla klass: Byter inte skola förrän nästa år så nej....
Gillar du din nuvarande klass: Nej
Gillar du alla i din klass: Nej, men några
Varför tycker du så: Därför
Vilka brukar du umgås med: Chrille
Vad brukar ni göra på rasterna: Typ sitta och lyssna på musik och prata
Har du kramat alla i din klass: Nej
Gillar du din mentor: Nej
Gillar du dina andra lärare: Nej
Vilken är din favorit: Ingen
Gillar du dina betyg: Nej


Postat av: bexxi

hejsan, nu är vinnaren i veckans blogg dragen kika in och kolla om de blev just du :)!!

2011-08-20 @ 11:29:25
URL: http://bexxi.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?