Dagens inköp

Pocketbok, Akademibokhandeln, 77:-


Jeans, Ica Maxi, 199:- (mitt favoritplagg just nu!)


Mjukisbyxor, Ica Maxi, 149:-


Köpte ett par skor också, men glömde ta bild på dom, och nu orkar jag inte slå igång kameran för att ta en enda bild och sedan sätta i minneskortet i datorn, föra över och sätta tillbaka minneskortet i kameran osv... Men dom såg ut typ som på bilden nedanför, fast mina är bruna, inte svarta :)
Lånade bilden från http://saaaandii.blogg.se/

För er som inte ser riktigt så kan jag meddela att det är ett par svarta (bruna för min del) fejk-converse, med högt "skaft" och så är dom fodrade. Och man kan vika ner det höga "skaftet" så det blir typ lägre, och så sätter man fast "skaftet" med knappar på sidan, men det syns inte på bilden :))


Köpte även två paket Marabou-cookies, en påse fruktklubbor, en coca-cola och så blev det lite matvaror och sånt till familjen också. Och nej, jag köpte ingenting själv. Mamma betalade alltihop med hennes och pappas kreditkort, förutom boken, jag fick en hundralapp av henne för att köpa den men hon fick tillbaka det som blev över. Snäll som jag är (a)


Postat av: favvo-jossan :D

Nu vart jag nöjd!

Tänkte precis skääla ut dig för du inte lagt ut bilder på det du köpt ;D<3

2011-08-16 @ 19:21:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?