Dag 27 - Din favoritplats

Min favoritplats är faktiskt på "Chrilles gamla gård". Ni vet, han bodde ju granne med mig för 2 år sedan, och jag spenderade 96% av 2009 på "deras" gård. Men aja. Min favoritplats är trädet som finns bara några meter ifrån vägen och infarten. Jag minns att jag brukade klättra upp i det trädet på hösten då han flyttat och sitta där hur länge som helst och bara minnas allt som jag och Chrille varit med om under tiden han bodde här uppe. Han bodde förresten här Januari-September. När jag väl hade klättrat upp i trädet så kunde jag sitta där i timmar. Och lyssna på Michael Jackson eftersom både han och jag är MJ-fans. Vi lyssnade på MJ hela sommaren typ. Och så köpte vi MJ-tröjor på Stöde Marknad tillsammans ^^
Aja, det trädet betyder iaf väldigt mycket för mig även om det för andra bara är ett träd. För mig är det ett träd med minnen. Och det är värdefullt.













Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?