Blivande födelsedagsbarn (a)

Har precis insett att jag fyller år om 36 dagar, 4 timmar, 31 minuter och 59 sekunder! (Alltså om man räknar ner till den tiden på dygnet jag föddes). Och ja, detta är alltså ett tidsinställt inlägg. Haha, men iaf, som ni antagligen redan förstått så fyller jag 15 år, och jag har kikat runt på internet en stund nu och hittat lite saker jag önskar mig i present. Och ni läsare får väldigt gärna skicka presenter också, *host* ;) <3

Men iaf, just detta inlägg är tillägnat min mamma för att hon läser min blogg och bör känna till vad jag vill ha. Och det är alltså följande, ingenting annat. Förresten får du gärna berätta för pappa också så han vet vad jag vill ha.


The Sims 3, ett PC-spel.

En stickad tröja, Gina Tricot

En byrå med tre lådor i, och jag har mätt och hållt på och sett till att den passar mellan datorbordet och bokhyllan så på den fronten är det helt okej. För övrigt önskar jag mig denna mest av allt just nu *kramar om mamma och pappa*

Ja det var väl allt. Önskar mig pengar också men det kommer jag få av farmor och farfar (får det varje år) så det behöver jag inte önska mig av mina föräldrar :)
Och som sagt då, mamma och pappa, det är just dessa tre saker ovan som jag vill ha, och ingenting annat. Eller jo, kanske en kram och lite fika också, hihi! :)


Postat av: favvo-jossan :D

*gilla ;)



smart att lägga ut önskelista här ^^

Själv skrev jag ner allt på papper, hittade den nå dar efter sönderriven i min låda i köket (Y)



Och nice lista föressten ;)

2011-08-23 @ 20:29:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?