åttonde augusti

tog moppen och brassade ner till morfar förut, men efter bara 20 minuter var jag uttråkad och åkte hem igen. lånade dock en väldigt bra vhs-film utav honom. nostalgi fick jag på "köpet". filmen heter heidi (världens sämsta länk fick ni nu men bättre än inget) och jag växte praktiskt taget upp med denna film. jag lånade den av morfar varenda gång jag hälsade på honom när jag var 7 år fram tills jag var 11. och vi besökte honom väldigt ofta kan jag lova. älskar verkligen att hälsa på hos morfar. det är så mysigt, lagom stort och framförallt vackert där. och så luktar det på ett så underbart speciellt sätt i huset. jag älskar det.

idag fick min kamera jobba lite. sedan fick picnik.com jobba. och resultaten blev fina.




Postat av: simone

Ser mysigt ut :D

2011-08-10 @ 11:01:32
URL: http://simoneh.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?