Prao; Dag 5!

Idag var jag ensam också eftersom Chrille var sjuk idag med. SUUUUUUCK :c
Men iaf, jag fick göra nåt sorts "schema" i Microsoft Excel (vad det nu är?) och sen ska Katarina fylla i namn och arbetstider osv c:
Efter det så fick jag öpnna en massa brev som inte blivit skickade, där det låg typ pinsar (asså som man har på kläder, ungefär som en brosch) inuti, skulle plocka upp dom och lägga dom i en korg. Det var ungefär en 50 brev kanske. Kramp i fingarna efteråt? Japp japp!
Sen fick jag sätta upp några bilder i ramar som Katarina skulle sätta upp lite här och var i huset. Sedan satt jag väl bara och gjorde ingenting i en halvtimme, sen fick jag sluta för jag kunde inte måla i Bodathlon pga nackspärr :'cc
Menmen... Fick ju "presenter" också, jag och Chrille, (ska ta med hans grejer på måndag till skolan)... Vi fick varsion Boda Borg tröja och två fribiljetter var. Fett nice, fattar ni?! Nu har jag 3 fribiljetter, haha. Fick 1 fribiljett i julklapp förra året också, och så fick jag 2 idag. Yaay. Måste åka dit med några vänner snart då ^^



När jag slutat cyklade jag till mammas jobb för att lämna grejerna i bilen, sen var jag med Jossan och nu sitter jag vid hennes dator. Ska ut och cykla nu tror jag, och möta Dawe (Daniel), kul kul.
Ses c:




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?