Prao; Dag 4!

Idag var jag ensam på praoen, eller ja, ensam och ensam... Chrille var inte med iaf. Han hade ont i huvudet sen eldningen igår och stannade hemma idag. Så ja, vi (jag, Camilla och Katarina) gjorde väl inte sådär mycket. Jag gick runt och visade för Camilla hur man ska göra för att klara av olika questar i äventyrshuset, sedan kollade vi hur det såg ut inne o Bodathlon, där dom håller stängt för att dom uppdaterar questen (bygger om). Så jag är stolt över att vara den första på Fränstaskolan med nånting för en gångs skull (eftersom ingen av eleverna varit in där pga stängt) c:
Iaf, sedan så städade vi ett personalrum, aka verkstad/snickeri där dom hade en massa skruvar, färg, brädor och mycket mer. Det blev betydligt finare när vi städat och plockat några timmar än vad det var när vi kom in. Usch.
Menmen, det var väl bara det vi gjorde idag, kunde inte springa i några banor eftersom jag var ensam och för att dom inte startat upp banorna. Dom hade stängt idag så det var inga besökare där.
Och så slutade jag kl. 15 istället för 17. Myyyys! c:


Postat av: Tanja

Sv: Att typ nån försökte skrämma er? asså på er prao dag 2 er om de var 3 jag minns inte xD<333

2011-04-15 @ 07:26:56
URL: http://pappskallens.blogg.se/
Postat av: Tanja

Sv: Aaa...men de är bara att ta några/*Någon fin bild från FB o göre en header ;)<333

2011-04-15 @ 14:59:47
URL: http://pappskallens.blogg.se/
Postat av: Nina

Låter som en rolig praktikplats.

2011-04-27 @ 14:28:51
URL: http://snickeri-eskilstuna.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?