it's easy to feel like you're all alone

jag vill försvinna, bara för ett tag. långt bort. jag vill fly till den plats som betyder någonting. jag vet inte vart den finns, men jag ska ta mig dit. jag vill vara för mig själv, ta en paus från allt och alla.

jag har inte många vänner. jag har ingen fanclub. jag har falska vänner lite här och var. men jag bryr mig inte. inte så länge jag har dom som bryr sig. på riktigt. jag älskar dom som är äkta.
min allra bästa vän, som förstår mig bättre än någon annan på jorden, heter christian mattsson. åh, vad jag är lycklig som har honom i mitt liv. vi har gått igenom så mycket tillsammans. jag ångrar inte en sekund med honom.
ni som nu tror att jag tänker göra en lista, ni tror helt fel. ni bör förstå att jag inte behöver någon jävla lista, för att veta vilka jag älskar! jag älskar alla mina vänner, stora som små. mina vänner är bäst. nej, bättre än bäst. dom är fantastiska!
jag har ingen aning om varför jag skrev dethär inlägget. jag antar att jag bara ville skriva av mig.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?