Idag blir det kul, japp japp! :D

Japp japp, idag blir det prao på Boda Borg med bästa vännen; Christiaaan Mattssoooon! :D <3
Fett peppad vi är! Fick ett sms kl. 07:03 imorse av Chrille där han skrivit; Idag är den stora dagen. Haha, han är för rolig han c:
Nu har jag bara ett problem kvar att lösa... vafan ska jag äta till frukost?! Vi har inga flingor kvar, och typ inget gott bröd heller. Jag kommer ju svälta ihjäl! Såvida jag inte går in på konsum när dom öppnat, då jag väntar på Chrille som kommer med Sundsvalls-bussen till THR runt 9-tiden (:
Hehe, om ungefär en timme ska mamma sjussa ner mig till THR då, så ska jag vänta en liten stund tills Chrille kommer och sen ska vi hela vägen bort till Boda Borg, som lär ta ungefär en timme, så är vi där lagom tills dom öppnar ungefär (:
Boda Borg Torpshammar - Världens första Boda Borg!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?