Azum c:

Fett peppad idag, eftersom det är lördag, sjukt vackert väder och jag ska spendera dagen nere i THR med älsklingen, Jossan, Bellson och Dawe! c:
Grymt kul det kommer bli. Har fått en 50-lapp av pappa också för att jag ville ha 20kr. och sen dammsög jag hela huset och då fick jag 50 istället :') <3
Iaf, ska väl ner till mammas jobb det första jag gör i THR för att be om lite mer pengar, så jag kan köpa en pizza och nån läsk (eftersom jag måste ha middag sen, kommer ju inte hem förrän vid 20-tiden). Och en pizza kostar 55kr. på pizzerian i THR då ^^
Btw, ska ta med mig kameran ner också, så det blir väl en mindre bildbomb framöver, kanske till veckan. Kommer inte orka ladda in idag, och imorron har jag dataförbud för jag måste plugga till ett prov jag har på onsdag -.-
Aja, ni märker ju när det kommer bilder :P
Herrå! :D
Arkivbild - kommer ni ihåg denna? Åh, vad jag var beroende av mjölk då c:
(December 2010)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?