Fredagsmys!

Hejhej!
Jao, som ni kanske ser är detta mitt första inlägg i denhär bloggen :]
Ska se om jag använder denhär bloggen permanent eller om jag tröttnar på blogg.se som vanligt. Man blir ju ändå rätt inspirerad att skriva om bloggen är snyggt designad som denna :P

Ikväll är det Camp Rock 2Disney Channel, och jag är peppad till max! Har köpt lite dricka, godis och har chips kvar sen igår :D
Jag tror faktiskt att 2:an kommer vara mycket bättre än 1:an eftersom musiken är bättre. Har 2 av låtarna från andra filmen på mobilen, och jag kan säga som så att jag är beroende av dom :P
Någon fler som ska se ikväll? ^^

Imorron är det lördag, och då ska jag och mamma åka iväg till stan (Sundsvall) och kolla på en datorstol till mig eftersom ryggstödet på min gått sönder helt :(
Den var bekväm och så men hade ju inga armstöd så jag blev less på den ibland.
Så nu hoppas jag på att få en svart med nackstöd och armstöd i födelsedagspresent om 11 dagar!! :D

Nu ska jag kolla runt lite på internet eftersom jag knappt hunnit med det pga att jag suttit här på blogg.se och fixat och donat med bloggen sen ca. 15:00 idag (!). Smått irriterade att det tagit sån tid. Var ju tvungen att leta designer på internet som nt kostade nånting och det tog ett tag innan jag kunde bestämma mig vilken design jag ville ha.
Till slut valde jag denna söta design med Hello Kitty längst upp :) ♥

Ses snart igen, hejdå... :]




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?