This is what we came here for...

Heej :D
Söndag idag, skola imorron... fyfan vad äckligt -.-'
Menmen, finns inget att göra åt saken, och dessutom har jag "eget val" på "pulsslaget" så jag åker hem 14:00 istället för 15:45 :]

Nu sitter jag här och dricker coco-pops mjölk XD
Flingorna i tallriken tog slut så nu är det bara mjölk kvar då, hahah! Lyssnar även på Camp Rock 2 låtar, väldigt ovanligt, fast näe ;D
Är förkyld som f*n idag, och det är ju nt så kul. Krya på mig, - tack mig ^^

Nu ska jag ta och sätta mig i hallen och spela "pingis", eller ja, sitta lutad mot hundburen och slå en pingisboll mot väggen... Vi har ju inget pingisbord så jag kom på denna idé för sisådär 2 år sen. Smart blondin? - JAO! :D

Älskar er läsare,
Hejdå!


9 dagar kvar, och jag är överlycklig! :D ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?