C, CA, CAM, CAMP, CAMP R, CAMP RO, CAMP ROC, CAMP ROCK, CAMP ROCK 2!! ♥

Go'morron bloggen/läsare! :]
Idag är det lördag, så jag och mamma ska åka till stan och kolla efter en datorstol till mig... :D
Sedan måste jag in på Rocks och köpa soundtracket till Camp Rock 2!! ♥

Sen då...?
Hmm... sen vet jag faktiskt nt vad vi ska göra :o
Blir väl kanske att dra ut och fotografera lite efter stan eller så ska jag se på film :]
Nån som vet om filmen Camp Rock 2 finns att köpa eller har den nt kommit ut ännu? Skulle så gärna vilja ha den! ♥
Får väl se när jag kommer till stan, finns den så måste jag köpa den!! Blev kär i filmen och låtarna igår ju :']
Sitter här och lyssnar sönder några låtar från filmen, men jao, dom går nt att "förstöra" eftersom dom är så j*vla bra.

Nu ska jag äta frukost och klä på mig eftersom vi åker till stan om en timme (a)
Uppdaterar senare ikväll, så håll ut! ;]

Hejdå!


Postat av: Vincentanneli

good job please keep on the good work

2011-03-21 @ 08:22:33
URL: http://vincentanneli.blogimagine.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?