Stastastatistiiiiik!

Heej bloggen!
Nu fattar jag nt riktigt dethär... statistiken har ökat ganska rejält på senaste tiden, men alltså, vart är kommentarerna? :o
Och nu tycker ni säkert att jag är värsta egoisten som bara bryr mig om kommentarer, men det är helt fel. Jag är faktiskt nt beroende av att få kommentarer men vad är det för mening att ha en blogg om ni läser utan att kommentera?
Jag kan lova er att det nt är så kul...

Menmenmen, nog om det nu!
Ja, än så länge har jag bara vaknat, gjort i ordning en kopp O'boy och nu sitter jag här, dricker O'boy, chattar med Wille (<3) och lyssnar på musik. Intresseklubben antecknar!
Imorron är det måndag. Prao. Jag blir kvar på skolan hela veckan... Uscha, vill nt! Hade hellre gått ut på prao nånstans men jag hittade ju ingen praoplats. Så det sket sig ju -.-'

Nu ska jag ta och kolla på Two of a kind med Mary-Kate & Ashley Olsen... YouTube in my

Herrå! :D



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?