Praaaaaaaaaao... utan praoplats! .__.

Heej,
Joo, nu är det så att jag har ett litet (jävligt stort) problem med nästa vecka... .__.

Hela 8:an ska ha prao hela veckan, och jag är typ den enda som nt har nån praoplats, så jaa, mitt problem är ju då att jag måste vara på skolan hela veckan och då helt utan kompisar i min ålder! Och ännu värre - utan Wille! ;__;
Kommer döö om jag nt får träffa han på hela veckan...
Och Jossan, Johanna, Chrille osv...

Men jaa, jag får väl vara med dom extra mycket imorron och kanske lite i helgen istället då, så jag klarar veckan utan att dö...

Jag har märkt att jag gillar (eller ja, gillar och gillar, jag bara gör det av nån anledning) att skriva ... efter varje mening... (där kom det igen...)!!

Btw, för er som bryr sig, så hade jag franskaprov i fredags och engelskaprov i onsdags. Och jag trodde allt skulle gå åt helvete men jag hade otroligt fel! :D
På franskaprovet fick jag G+ och på engelskaprovet fick jag VG-... NU ÄR MAN RÄTT NÖJD, JAA! :D

Men nu ska jag ta och fika lite och se på tv, sedan sova eftersom det är skola imorron. Freeeeeeeedag!! Guud vad tiden går fort... .__.
Och på tal om det (ville bara ta upp det lite snabbt) så fyller våran (min, Willes och Jossans) lilla flicka Johanna snart 14 år! :') ♥
27 november, hon växer upp så fort, man blir nästan rädd att hon ska växa om oss... :o

Aja, men, nu har jag inget mer att skriva, sååååå........
........herrå! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?